Reklamacije

V podjetju Komunala Brežice se zavedamo, da izvedba reklamacije lahko zelo vpliva na izboljšanje kakovosti proizvoda ali storitve. Kot kupci postajamo vedno bolj zahtevni in imamo vse večja pričakovanja.

Cilj našega podjetja je učinkovito in uspešno reševanje reklamacij in pritožb svojih kupcev in potrošnikov.  Zavedamo se, da lahko ustrezno reševanje reklamacij zelo vpliva na izboljšanje kakovosti izvedbe naših storitev, zato se bomo potrudili reklamacijo rešiti v obojestransko zadovoljstvo in hkrati zadovoljiti tudi vaša pričakovanja.
 
Verjamemo, da se večina ljudi zaveda, da le mirno reševanje reklamacij in pritožb prinaša ugodne rešitve in obojestransko zadovoljstvo.
 
Pri reklamacijah vezanih na kakovost je ključnega pomena tudi posredovanje podatkov, saj z njimi pridobimo nujno potrebne podatke, s katerimi lahko ugotovimo ustrezen vzrok reklamacije.
 
Ker v našem podjetju strmimo k nenehnim izboljševanju delovnih procesov in ker nam zadovoljna stranka pomeni zelo veliko, vas vljudno naprošamo, da v primeru reklamacije ali pritožbe izpolnite obrazec – Prijava reklamacije.

Obrazec za prijavo reklamacije

1. Prijavitelj reklamacije:

2. Naslov(bivališča uporabnika):

3. Telefon:

4. E-pošta:

5. Dejavnost (označite):











6. Opis reklamacije (opišite):


  
Komunala Brežice d.o.o. 2021 - vse pravice pridržane | O piškotkih
Komunalko
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave

Izjava o skladnosti (ZDSMA)

Zakon o dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij (ZDSMA), ureja ukrepe za zagotovitev dostopnosti spletišč in mobilnih aplikacij zavezancev po tem zakonu za vse uporabnike, zlasti za uporabnike z različnimi oblikami oviranosti. Ta zakon se uporablja za državne organe, organe samoupravnih lokalnih skupnosti in osebe javnega prava

Na trenutni spletni strani so izvedene potrebne prilagoditve spletne strani po ZDMSA.
Povezava do ZDSMA: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?sop=2018-01-1351.