OBVESTILO: NOVO: V petek, 14. 12. 2018, bo do poznih popoldanskih ur (predvidoma do 18.00 - 19.00 ure) še motena dobava pitne vode na območju Bušeče in Vrhovske vasi ter Vinjega Vrha, Hrastka, Gradiščka in Belinja, zaradi polnenja vodohrana po popravilu okvare. Prosimo za razumevanje!

Obveščamo vas, da smo
, od 25. 10. 2018 naprej, na voljo na novi lokaciji na Cesti bratov Milavcev 42, Brežice. Vabljeni.
  ZAPRI

Reklamacije

V podjetju Komunala Brežice se zavedamo, da izvedba reklamacije lahko zelo vpliva na izboljšanje kakovosti proizvoda ali storitve. Kot kupci postajamo vedno bolj zahtevni in imamo vse večja pričakovanja.

Cilj našega podjetja je učinkovito in uspešno reševanje reklamacij in pritožb svojih kupcev in potrošnikov.  Zavedamo se, da lahko ustrezno reševanje reklamacij zelo vpliva na izboljšanje kakovosti izvedbe naših storitev, zato se bomo potrudili reklamacijo rešiti v obojestransko zadovoljstvo in hkrati zadovoljiti tudi vaša pričakovanja.
 
Verjamemo, da se večina ljudi zaveda, da le mirno reševanje reklamacij in pritožb prinaša ugodne rešitve in obojestransko zadovoljstvo.
 
Pri reklamacijah vezanih na kakovost je ključnega pomena tudi posredovanje podatkov, saj z njimi pridobimo nujno potrebne podatke, s katerimi lahko ugotovimo ustrezen vzrok reklamacije.
 
Ker v našem podjetju strmimo k nenehnim izboljševanju delovnih procesov in ker nam zadovoljna stranka pomeni zelo veliko, vas vljudno naprošamo, da v primeru reklamacije ali pritožbe izpolnite obrazec – Prijava reklamacije.

Obrazec za prijavo reklamacije

1. Prijavitelj reklamacije:

2. Naslov(bivališča uporabnika):

3. Telefon:

4. E-pošta:

5. Dejavnost (označite):











6. Opis reklamacije (opišite):


  
Komunala Brežice d.o.o. 2018 - vse pravice pridržane | O piškotkih