OBVESTILO: Obveščamo vas uporabnike, da je zaradi zapadlega snega v teh dneh, ponekod oteženo delo pobiranja in odvoza komunalnih odpadkov. Zaradi zasneženih cest je do nekaterih gospodinjstev onemogočen dostop. V ta namen vas lepo naprošamo, da nastavite vaše odpadke (lahko nastavite vreče zraven zabojnika) pri naslednjem odvozu.

Zaradi okvare komunalnega vozila, bo ponekod po občini Brežice, odvoz odpadkov po koledarju odvoza odpadkov izveden v popoldanskem času.  V ta namen vas lepo naprošamo, da vaše zabojnike ali rumene vreče pustite na prevzemnih mestu dlje kot običajno.

Seznam izvajalcev zimske službe s kontakti koordinatorjev glede na območje izvajanja lahko najdete tukaj: https://www.komunala-brezice.si/objave/zimska-sluzba

Uporabnike pitne vode iz Sromelj - "Mekote" (od HŠ 50 do HŠ 54/A),  obveščamo, da bo v petek, 27. 1. 2023, med 8.00 in 14.00 uro motena dobava pitne vode zaradi vzdrževalnih del na vodovodnem omrežju.




  ZAPRI

Reklamacije

V podjetju Komunala Brežice se zavedamo, da izvedba reklamacije lahko zelo vpliva na izboljšanje kakovosti proizvoda ali storitve. Kot kupci postajamo vedno bolj zahtevni in imamo vse večja pričakovanja.

Cilj našega podjetja je učinkovito in uspešno reševanje reklamacij in pritožb svojih kupcev in potrošnikov.  Zavedamo se, da lahko ustrezno reševanje reklamacij zelo vpliva na izboljšanje kakovosti izvedbe naših storitev, zato se bomo potrudili reklamacijo rešiti v obojestransko zadovoljstvo in hkrati zadovoljiti tudi vaša pričakovanja.
 
Verjamemo, da se večina ljudi zaveda, da le mirno reševanje reklamacij in pritožb prinaša ugodne rešitve in obojestransko zadovoljstvo.
 
Pri reklamacijah vezanih na kakovost je ključnega pomena tudi posredovanje podatkov, saj z njimi pridobimo nujno potrebne podatke, s katerimi lahko ugotovimo ustrezen vzrok reklamacije.
 
Ker v našem podjetju strmimo k nenehnim izboljševanju delovnih procesov in ker nam zadovoljna stranka pomeni zelo veliko, vas vljudno naprošamo, da v primeru reklamacije ali pritožbe izpolnite obrazec – Prijava reklamacije.

Obrazec za prijavo reklamacije

1. Prijavitelj reklamacije:

2. Naslov(bivališča uporabnika):

3. Telefon:

4. E-pošta:

5. Dejavnost (označite):











6. Opis reklamacije (opišite):


  
Komunala Brežice d.o.o. 2023 - vse pravice pridržane | O piškotkih
Komunalko
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave