OBVESTILO: Uporabnike iz Gabrja pri Dobovi in Pistač obveščamo, da bo od ponedeljka, 20. 7. 2020 do predvidoma 28. 8. 2020, v okviru med 7.30 in 14.30 uro občasno motena dobava vode zaradi vzdrževalnih del na vodovodu.

Uporabnike iz Malega Vrha obveščamo, da bo danes, 7. 8. 2020, do predvidoma 14.30 ure motena dobava vode zaradi popravila okvare na vodovodnem omrežju.

Uporabnike pitne vode iz Križ obveščamo, da od 6. 7. 2020 do preklica velja omejitev rabe pitne vode.

Vsa obvestila, vezana na delovanje Komunale Brežice, v času ko veljajo še nekateri ukrepi povezani s COVID-19, najdete tukaj. ZAPRI

Reklamacije

V podjetju Komunala Brežice se zavedamo, da izvedba reklamacije lahko zelo vpliva na izboljšanje kakovosti proizvoda ali storitve. Kot kupci postajamo vedno bolj zahtevni in imamo vse večja pričakovanja.

Cilj našega podjetja je učinkovito in uspešno reševanje reklamacij in pritožb svojih kupcev in potrošnikov.  Zavedamo se, da lahko ustrezno reševanje reklamacij zelo vpliva na izboljšanje kakovosti izvedbe naših storitev, zato se bomo potrudili reklamacijo rešiti v obojestransko zadovoljstvo in hkrati zadovoljiti tudi vaša pričakovanja.
 
Verjamemo, da se večina ljudi zaveda, da le mirno reševanje reklamacij in pritožb prinaša ugodne rešitve in obojestransko zadovoljstvo.
 
Pri reklamacijah vezanih na kakovost je ključnega pomena tudi posredovanje podatkov, saj z njimi pridobimo nujno potrebne podatke, s katerimi lahko ugotovimo ustrezen vzrok reklamacije.
 
Ker v našem podjetju strmimo k nenehnim izboljševanju delovnih procesov in ker nam zadovoljna stranka pomeni zelo veliko, vas vljudno naprošamo, da v primeru reklamacije ali pritožbe izpolnite obrazec – Prijava reklamacije.

Obrazec za prijavo reklamacije

1. Prijavitelj reklamacije:

2. Naslov(bivališča uporabnika):

3. Telefon:

4. E-pošta:

5. Dejavnost (označite):











6. Opis reklamacije (opišite):


  
Komunala Brežice d.o.o. 2020 - vse pravice pridržane | O piškotkih
Komunalko