Zavzeti zaposleni

Najbolj vidne sestavine vsakega podjetja so ugled, kakovost izvedbe storitev, rezultati, zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih s podjetjem. V storitvenih dejavnostih so zaposleni srce in duša. Od njih je v največji meri odvisno, kakšna bo stopnja zadovoljstva kupcev z izvedenimi storitvami, kakšno bo število reklamacij in kakšen bo ugled podjetja. Podjetje Komunala Brežice že od ustanovitve dalje gradi uspehe na zavzetih in zadovoljnih zaposlenih. S tem zavedanjem in vrednotami nam je uspelo v  zgraditi močno organizacijsko kulturo, ki se seveda še razvija.

Celostni model sistema inovacij v Komunali Brežice 3 x 12 je avtorsko delo zaposlene na Komunali Brežice, vodje splošnih služb Petre Grajžl in je nastal na podlagi izvedenih raziskav. Temelji na treh sklopih, in sicer: idealna organizacijska kultura, zavzetost zaposlenih in sistematično spodbujanje idej. Vsak sklop temelji na dvanajstih temeljih.



 
Komunala Brežice d.o.o. 2025 - vse pravice pridržane | O piškotkih
Komunalko
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Barva ozadja in pisave