OBVESTILO: NOVO: Zaradi popravila okvare na vodovodu bo motena dobava pitne vode na Malem Vrhu in delu Globokega, do predvidoma 20:00 ure zvečer.  Prosimo za razumevanje. ZAPRI

Kakovost

ISO 9001:2015

Kakovost storitev je bistven element uspešnosti poslovanja in razvoja našega podjetja, zato je izvajanje določil POSLOVNIKA KAKOVOSTI obvezujoče za vse zaposlene v podjetju Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o.

V podjetju imamo vzpostavljen sistem kakovosti po mednarodnem standardu ISO 9001:2015. Sistem kakovosti obsega vse poslovne procese in ravni vodenja v podjetju. 

Struktura sistema kakovosti obsega:
  • odgovornosti  in pooblastila za kakovost (splošne in posebne odgovornosti ),
  • organizacijsko strukturo (ki se nanaša na sistem vodenja kakovosti in medsebojne povezave),
  • vire in osebje (potrebne kadre in znanja, infrastrukturo, opremo za izvedbo storitev, nadzor,...),
  • opise procesov in drugih postopkov delovanja za koordinacijo posameznih aktivnosti.
Vsi procesi in področja sistema kakovosti so izpostavljeni notranji presoji z namenom, da bi ugotovili uspešnost sistema kakovosti glede na zastavljene cilje.

Politika kakovosti podjetja Komunala Brežice:
 
  • zagotavljanje kakovostnega bivanja v zdravem in čistem okolju ter ozaveščanje uporabnikov o omejenosti naravnih virov ter spodbujanje trajnostnega ravnanja in ponovne uporabe,
  • zavezanost ponuditi učinkovite in visokokakovostne storitve, ki dosegajo pričakovanja zainteresiranih strani,
  • družbeno odgovorno delovanje in visoki etični standardi do vseh ključnih deležnikov podjetja: uporabnikov, zaposlenih, poslovnih partnerjev in lastnika,
  • delovanje v skladu z zakonodajo,   
  • nenehno iskanje rešitev za optimizacijo in izboljšave poslovnih procesov,
  • odgovornost slehernega zaposlenega za kakovost in vzdrževanje sistema kakovosti skozi okvir ISO 9001:2015, s čimer zagotavljamo kakovost vseh aktivnosti podjetja.
Cilji kakovosti:
  • stalne izboljšave procesov,
  • ozaveščenost naših uporabnikov in ostalih deležnikov o odgovornem delovanju do okolja,
  • spremljanje zadovoljstva uporabnikov in ostalih deležnikov,
  • dvig kulture kakovosti med zaposlenimi,
  • obvladovanje stroškov nekakovosti,
  • obvladovanje tveganj za preventivno delovanje,
  • povečanje konkurenčnosti podjetja.

   
Komunala Brežice d.o.o. 2019 - vse pravice pridržane | O piškotkih
Komunalko